Cum să creați și să partajați un link Google Reviews

CARD REVIEW GOOGLE
Utilizarea unui link de recenzii Google pentru a obține mai multe recenzii online de înaltă calitate este una dintre cele mai eficiente modalități de a îmbunătăți clasarea în căutarea companiei dvs. pe Google.
Potrivit unui articol de ajutor Google, recenziile, împreună cu răspunsurile dvs. la aceste recenzii, sunt un factor important în determinarea clasamentului dvs. local în căutarea. Pe lângă îmbunătățirea semnalelor SEO locale, un flux constant de recenzii Google proaspete, foarte apreciate, vă avantajează și prin:
Îmbunătățirea reputației dvs. online pentru a atrage mai mulți clienți
Oferirea dovezilor sociale necesare pentru a inspira încrederea consumatorilor
Recenziile Google sunt active de marketing deosebit de importante pentru companii.
Conform cercetărilor privind recenziile clienților, deciziile de cumpărare ale a 90% dintre consumatori sunt influențate de recenzii, iar majoritatea (63%) folosesc recenziile Google chiar înainte de a vizita o afacere.
Specialiștii în marketing inteligent știu cum să creeze și să partajeze un link de recenzie Google care atrage mai mulți vizitatori și atrage mai mulți clienți. Înainte de a citi restul acestei postări de blog, asigurați-vă că ați creat sau revendicat înregistrările locațiilor companiei dvs. pe Google My Business sau GMB. (De atunci, acest instrument a fost redenumit Profil de afaceri Google.) În acest fel, atunci când recenziile încep să apară, puteți răspunde rapid recenzenților dvs. și puteți acționa pe baza feedback-ului lor valoros.
Cum se creează un link Google Reviews?
Există mai multe moduri de a crea un link pentru recenzii Google: Găsiți linkul pe GMB
Google Business Profile Căutați manual linkul prin Căutare Google
Google Reviews Link Metoda 1:
Găsiți linkul pe Compania mea pe Google / Profilul companiei Google Dacă echipa dvs. folosește deja Compania mea pe Google sau Profilul companiei Google, ar trebui să fie ușor să învățați cum să distribuiți un link de recenzie pentru Google. Primul pas este să vă conectați la Google Business Profile Manager. În fila Acasă, căutați secțiunea „Obțineți mai multe recenzii: trimiteți formularul de evaluare”.
Faceți clic pe butonul „Partajați formularul de evaluare”. Va apărea linkul dvs. de recenzie Google. Pur și simplu faceți clic pe link pentru a copia; ar trebui să existe și opțiuni pentru partajarea linkului pe Facebook, Whatsapp, Twitter și prin e-mail.
Google Reviews Link Metoda 2:
Utilizați Instrumentul de căutare a ID-ului locației Încă în curs de revendicare a Profilului dvs. de companie Google? Puteți afla în continuare cum să distribuiți un link de recenzie pentru Google fără a fi nevoie să fiți conectat la Managerul de profil sau la tabloul de bord GMB. O pagină pentru dezvoltatori Google Maps include instrumentul de căutare a ID-ului locației, extrem de util. Tot ce trebuie să faceți este să introduceți numele locației companiei dvs. (pentru care doriți să solicitați recenzii) în bara de căutare. Pe hartă va apărea o mică fereastră de text deasupra companiei. Acesta va conține o serie de numere, litere și simboluri care alcătuiesc ID-ul locului. Copiați acel ID de locație pe adresa URL de mai jos, după șirul „placeid=”. https://search.google.com/local/writereview?placeid=<place_id>
De exemplu, dacă ID-ul locației dvs. pe Google este 1234567ABCDE2021, atunci linkul pentru recenzii Google va fi: https://search.google.com/local/writereview?placeid=1234567ABCDE2021 Copiați și salvați adresa URL, pe care apoi o puteți folosi pentru a le partaja clienților.
Google Review Link Metoda 3:
Căutare Google De asemenea, puteți efectua pur și simplu o căutare pe Google a companiei dvs. Când găsiți înregistrarea dvs., faceți clic pe butonul „Scrieți o recenzie”.
Când apare fereastra de revizuire, copiați adresa URL (destul de lungă) în bara de adrese din partea de sus a ecranului. Sfat profesionist: șirul implicit de numere, simboluri și litere nu reprezintă o adresă URL atractivă. Este o idee bună să simplificați sau să scurtați linkurile, astfel încât clienții să le poată aminti cu ușurință. Utilizați un instrument de scurtare a adreselor URL, cum ar fi Bit.ly sau Ow.ly de la Hootsuite, pentru a genera link-uri scurtate de recenzii Google, care sunt mai ușor de partajat pe rețelele sociale, e-mailuri sau chiar chitanțe.
Unde și cum să partajați un link de recenzie Google
Având un link pentru recenzii Google, le este mai ușor pentru oameni să găsească sau să-și amintească marca dvs., dar cum puteți utiliza acest link în mod eficient pentru a obține mai multe recenzii pentru clienți în primul rând? Iată câteva idei despre cum să partajați un link de recenzie Google.
Comanda un card review sau un stand de recenzii Google! Aceasta este cea mai simpla medtoda pentru a obtine feedback instant de la clientii tai
Trimite un e-mail Cercetările arată că până la 70% dintre recenziile online provin din e-mailurile trimise după achiziție. Crearea unui mesaj atrăgător din punct de vedere vizual cu linkul pentru recenzii Google poate convinge cu ușurință clienții să ofere feedback-ul substanțial de care aveți nevoie pentru a atrage mai mulți clienți și pentru a aduce îmbunătățiri operaționale.
Generați un cod QR Google Review Codurile QR din locațiile de afaceri au devenit omniprezente. De asemenea, puteți utiliza această tehnologie pentru a genera mai multe recenzii Google pentru locațiile dvs. Puteți plasa sau imprima codul pe ghișeele de casă, chitanțele, e-mailurile post-tranzacție și alte materiale de marketing, card review.
Card review –Oferiți o experiență mai bună pentru clienți cu un link Google Reviews Chiar dacă colectarea recenziilor de 5 stele pe Google este o strategie de marketing excelentă, aceasta nu ar trebui să fie scopul final. În schimb, utilizați informațiile conținute în fiecare recenzie pentru a înțelege mai bine clienții, pentru a dezvolta o strategie puternică de gestionare a experienței clienților și pentru a inspira loialitatea clienților.
1 Comment
DR. ADRIANA TUDOR - Medic primar giecologie